روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. خب... فروردین و بهاری بازی و قالب گل و بلبل تموم شد و اومدم سر قالب قهوه ای شکلاتی خودم :*

دروغ چرا؟ دوتا قالب گرافیکی خوشگلو تست کردم که به جای این بذارم اما عکسها از کادر قالب میفتاد بیرون!

اینه که ترجیح دادم همینو برگردونم :)


2. دیشب تو دفتر ، مهمونی و بروبیا بود :)))

کلا روز کار نبود. فقط چندتا تلفن کاری داشتم اما مراجعام همشون اومده بودن جهت عرض تبریک :دیییی

کلی کادو گرفتم دیشب :)

اون موکلم که میخواست برام عیدی بیاره ، نیومد تا دیشب. زرنگ خانوم با یه تیر ، دوتا نشون زد :دیییی

یه کیف چرم بسیار زیبای رو شونه ای که کار دست خودش بود برام آورد. خییییلی قشنگه :*

یکی دیگه از موکلهام ، یه بلوز شیک آورد که با اینکه اصلا بلوز آستین بلند نمیپوشم اما اینو دوستش داشتم :*

یکی دیگه از موکلهام ، یه دسته گل قشنگ آورد که الان رو میزمه :*

دوتا از دوستام ، یه بسته شکلات خوشمزه آوردن که اونم الان رو میزمه :)

یکی دیگه از دوستام ، یه تراول گذاشته بود تو یه پاکت کوچولوی دست ساز خودش که مطمئنم لنگه اون پاکت تو شیک ترین فروشگاهها هم پیدا نمیشه :***

کادوی دخترمم که دیگه جای خودشو داره :******

شب خوبی بود :)


3. من رنگ نارنجی و سبز و فیروزه ای و بنفشو دوست دارم.

اون قسمت از خونه فسقلانی که میخوام میزونیمکت ناهارخوری رو بذارم ، دلم میخواد از این رنگها استفاده کنم :)

اما ایده خاصی براش ندارم. فقط کوسن و شمع و گلدون و چیزای دکوری میاد تو ذهنم :|

چیکارش کنم آیا؟؟؟


4. امروز آخرین روز دبیرستان دخترم بود :)

از هفدهم امتحانامون شروع میشه :(




نظرات 17 + ارسال نظر
رضا کوشمولو دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 05:43 ب.ظ

مبارک باشه..تبریک عرض میکنم خدمتتون....
راسی یه سوال؟؟؟؟؟
یعنی اون قضیه ی من کی دیگه خبرش میشه...شما نمیدونید...؟؟؟؟

مرسی آقارضا
خودت پیگیر باش. دادیاری و بازپرسی قاعده و قانون نداره (نیس که بقیه جاهاش داره!)

Masʘ‿ʘd دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 06:35 ب.ظ

1برا من که فرقے نداره من کار خودمو میکنم:دے
2پس چرا زنگ نزدے من بیام مگه من نگفتم نصف و نصف من بیام گل را ببرم؟؟:دے
راسے کادو دخترتون چے بود؟؟؟؟؟:حس کنجکاوے::دے
3من الان نمیتونم تصور کنم باید بیام ببینم:دے
4موفق و پیروز باشید سور قبولے یادتون نره:دے

1. کار خودتو؟ خباثتو؟
2. نمیخواستم بزنم. دلم نمیخواست. طلبکاری؟
نع! مال خودمه
اینو جواب نمیدم تا از کنجکاوی = ف... هلاک بشی
3. مشکل خودته
4.

بانو دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 11:04 ب.ظ



سلاااااااااام

میشه بپرسم مهمونی چی بوده عایا؟

مهمونی روز مادر دیگه! ای بابا... نکنه ژیگول خان یادش رفته دیروزو؟

Shahrzad سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 06:12 ب.ظ http://fartooclose@blogsky.com

ینی دختر شما سال آخر دبیرستان هستن؟!!!!
روزتون مبارک راستی، من انقدر تعجب کردم فراموش کردم،آخە فک می کردم کوچیک باشن بچه هاتون.

آره عزیزم. کنکوریه دخترم :"(
مرسی خانووووم. من فقط یه دسته گل دارم. یکی یکدونه و دردونه مامانشه :***
حالا قرار نشد منو پیرزن فرض کنی هااااا ننه جون

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

من که برات خبیث میشم نیام گلو ببرم:گردن کج:
اص من برا خودتون میگم من میدونم به گل حساسیت دارید خداے نکرده مریض میشید بعد من هیچے بقیه زیتون مریض نمیخواند

نع. نیااااا. مال خودمه
اصن حساسیت ندارم. دوروزه که اینجاس. اذیتم نکرده
دوباره وکیل وصی شدی؟

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

جواب بانو:دفتر کار مساویه پاتوق بوده اون روز فقط جاے ما خالے بوده یه زنگ میزدید میومدیم مهمونے را کامل میکردیم
۱اص بهم میاد خبیث باشم
من به این خوبے تازگیا باید منو ببینید
یبار دعوتم کنید تا منو ببینید:دے
2زنگ نزن تا یه موقع پشیمون بشے ازینکه چرا بهم زنگ نزدید:)
۳ شما که بیشتر خبیث هسید که راضید من هلاک بشم
اون موقع که میگم از شما خباثتو گرفتم نگید نه:دے
٤خب دعوتم کنید تا این مشکلمم حل بشه:رورو دارے:دے
٥بــــــــــوق

حرفاتونو یه جا دیگه باهم بزنین

1و2و3و4و5 :

نهال چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 09:52 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

چقدر عزیزی که اینهمه به فکرت بودن و برات هدیه خریدن .
مبارکت باشه . روزت هم مبارک .

خوبی نهال؟
همش نشونه لطف دوستان هستش وگرنه من اصلا انتظارشو نداشتم :)
مرسی عزیزم:***

آرتمیس پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 01:52 ب.ظ

بانوی صلح روزت مبارک.بخدااین روزها اینترنت باعث خجالتم شده.خوبه اینترنتم پرسرعته وگرنه که واویلا.تموم پستهات رو اینروزها خوندم.اما نشد کامنت بذارم.اعتراف میکنم که قالب جدیدت رو خیلی دوست داشتم.

چه اسم قشنگی برام گذاشتی دوستم:***
منم وایرلسم اما تو بگو دیال آپ. فرقی ندارن با هم:@@@
منظورت قالب فعلیه؟ این قدیمیه عزیزم. خودمم خیلی دوستش دارم:))

ژیگول شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 10:17 ب.ظ

یادم رفته
پوستم کنده بود اوخ ک


باشه باشهبایدتهناخوری
نامدا

آخی... پس از ترست بوده؟

خودمم مهمون بودم آخه. میخواستی چطوری ببرمت؟

بانو شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام...

نه آقامون یادش نرفته.دستش درد نکنه حسابی خجالتم داد

دستش درد نکنه.
وظیف ش بوده البته

Masʘ‿ʘd دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:13 ق.ظ

او چه خبره اینجا حالا یه روز زن بودسا
زنا که تقی به توقی مردا را تیغ میزنند دیگه براشون فرق نداره روزش که:دے

اگه بی حرمتی کنی بدم میاد. میدونی که!
شوخی چیزی نیس که بعدش مجبور باشی درباره شوخی بودنش توضیح بدی.

Masʘ‿ʘd دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 06:04 ب.ظ

من الان چیکار کنم خبیث باشم یا نباشم

بعدش حرفم با بانو هست
اینجا میخوام بهش بگم جای دیگه ی نداریم حرف بزنیم:دے
بانو خانوم روز مرد از انچه فکر می کنید بهتون نزدیکه.حمایت از داداشم:دے
خخخخخخخخخخ

بودن یا نبودن؟ مسئله این نیستاااااااا...
آهان. خب. بانو خودش میدونه و تو!
هه! بانو وکیل نمیخوای احیانا؟ من تا طرف وکالت نده ازش دفاع نمیکنم. مث خبیث نیستم :دییییییی

چچچچچچچ...

Masʘ‿ʘd دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 07:10 ب.ظ

من از قبل وکالت گرفتم

از کی؟ و از کی؟

مینا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 06:18 ق.ظ

1. ولی من اینحارو با اون قالب سبز اول اولی میشناسما:) هر وقت قالبی خواستی و مشکل داشت بگو بهم شاید تونستم درستش کنم :-*

2. به به چه دوستی دارم که اینقدر همه دوستش دارن :-* مبارکه دوست خوشگلم همه ی کادوهات. روزت هم دوباره مبارک و مبارک و مبارک بانو :-****

3. والا من کلا خونه ی خلوت و ساده و روشن دوست دارم. از کریستال هم برای تزیین متنفرم به جز شمعدون کریستال. ایمیل رو بفرست عکسارو بفرستم اونجا چند تا ایده بدم شاید کمکت کرد البته خودت خیلی خوش سلیقه ای و من تازه عروس تازه کاری بیش نیستم ولی خب چون پرسیدی گفتم نظرمو بگم

راستی فاروم نو عروس هم خیلی کمک خوبیه توو دکوراسیون و این چیزا و پر از ایدست. راستی هی میخوای ازت بپرسم یادم میره. اون فارومی که گفتی مدیر شدی آدرسش رو نمیدی آیا؟

4. انشالله آخرین روز دانشگاه در بهترین مقاطع تحصیلیش رو جشن بگیرید

1. همون قالب که خودت وبمو باهاش ساختی :***
مرسی عزیزم. همش بهت زحمت میدم

2. وااای چقده تحویلم گرفتی. الان لوس لوسم
روز خودت هم هزارباره مبارک

3. اتفاقا منم خلوت و ساده و روشن دوس دارم. مخصوصا که این خونه ، فسقلانی هم هست. همین مونده بخوام شلوغش کنم. دیگه جای خودمون نیس
ایمیلم و آدرس اون فرومو میذارم برات

ژیگول جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 12:44 ب.ظ

مگ مگ آمریکا


به مناسبت تقارن سه روز مرد؛معلم و کارگر این هفته از طرف دولت هفته ی بینوایان اعلام شد :|

Masʘ‿ʘd یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 12:19 ق.ظ

بایدم بخندی:|

مشکلی داری؟ مشکلی داره؟ o-0

مینل چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 01:51 ب.ظ

نه بابا اون قالب رو خودت انتخاب کرده بودی. من با قالب پیشفرض ساختمش. جون زیتون سبزه و کلی وقت اون قالب وبلاگت بود هر جا ببینمش یاد وبلاگ تو میفتم :) :-*

آخی... اسمتو :دیییی
یه ترکیب قشنگ از مینا و ممل :)
مملو میدیدی؟ چقده دوسش داشتم

جدی؟ من فکر می کردم با اون قالب واسم ساختیش

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد