روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

هیچوقت اجازه ندادم کسی تعریفم کنه. 

خودم  ، معنی خودمو به همه ارائه کردم. 

خودم ، خودمو مقید به بعضی چهارچوبها کردم. 

هیچوقت ، اونقدر حقیر نشدم که کسی جرات کنه برام سقف و کف بذاره.  

فهمیدی؟ با تو بودم. 

 

پ.ن

این پست ، مخاطب خاص نداره. 

تمام عناصر ذکور این جامعه بی دروپیکر مخاطبش هستن.

 

نظرات 16 + ارسال نظر
دنیا شنبه 18 آذر 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

س ع د چی شده

س ع
چیو چی شده؟

اون!:دی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 07:09 ب.ظ

یـــــــــــــــــــــــــــــــس!
به افتخارش!
هیپ هیپ
هوووووووووووووورا
هیپ هیپ
هوراااااااااااااااااااااا

شکلک تخفیییییییییش!:دی

تخفیییییییش؟ تشویق دیگه؟
مرسی.مرسی

یاد اون حرفاتون تو جلسه افتادم از بس زیبا بیان شدن ...
همیشه مقتدر محکم استوار و سبز باشید
همیشه



عزیزمی...
نگو جلسه دلم خون میشه...
آدمهای فرصت طلب همه جا هستن...

مرسی. خودت هم

oudصma شنبه 18 آذر 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

یا خدا

پس چی؟
چی خیال کردی؟

یه دوست دیگه یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

نظری ندارم ، فکر کنم حق با شما باشه!

فکرنکن. مطمئن باش.

یه دوست دیگه یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 08:07 ق.ظ

البته یه کم فیمینیستی بود چون فرمودین تمام عناصر ذکور !

بی برو برگرد و بی تخفیف: تمام عناصر ذکور. والسلام.

انوش دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام
جسارتا عرض میشود که متاسفانه تعریفی که مجبور شده اید از خودتون و اطرافیان ذکورتون بکنید فقط منحصر به همون جامعه ای است که در اون هستید
حیفی شما است که هجرت نکنید

سلام انوش جان
میدونم که دارم حیف میشم!
خودشیفتگی نیستا.
واقعیت محضه.
دارم حیف حیف میشم اما شرایط مهاجرتو ندارم.
حداقل تا دوسال دیگه.

تو به جای من و من ها ، از جایی که هستی لذت ببر و به معنای واقعی زندگانی کن چون ما فقط داریم زنده مانی می کنیم.

مرسی که میای. مرسی که یادم هستی

یه دوست دیگه دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

خصومت؟
تا اونجایی که یادم میاد شما پیرو قانون همه یا هیچ نبودین!!

شما اسمشو بذار خصومت یا هر چیز بدتری که دوست داری.
بلاخره شمام یه مردی! باید خوب برچسب زدنو بلد باشی.

خط خطی! سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

تشویق چینه؟
تخفیش درسه بابا!
من نمیدونم تو این دانشگاها چی یاد شماها میدن!

ما سالهاست که دانشگاه را ترک کرده ایم

بااااااعشه:دی
تو بیا
غلط و غولوط بیا

یه دوست دیگه سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

فکر کنم بهتره دیگه نظر ندم!

هرجور راحتی

خط خطی! سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

آغا عین تخفیشه ئکی بئاد بع ایئن ذئتون بگع من قلت بلت نیصم بنویصم!

ق ب که اینقدر شیرین زبونی امید بابا

سالواتوره دی ویتا سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

بخوای نخوای تعریف میشیم
بین من و تو هم هیچ فرقی نیست
جامعه اینطور میطلبه
برامون هم کف میذارند هم سقف
میدونی چرا
چون جامعه کف و سقف داره
از اون نه بالا میتونی بری نه پایین تر
ناراحت نشی
ولی این حرفا از نظر من خعلی شعاری بود

از نظر تو شعاری بود؟؟؟
پس احیانا و متاسفانه تعریف شدی.
منو هنوز کسی نتونسته تعریف کنه.
استانداردهای این جامعه رو قبول ندارم چون مبنای شرعی که میگن نداره و مبنای قانونیش هم مخدوشه.
بنابراین
تا الان فقط خودم برای خودم چهارچوب تعیین کردم وبابتش هزینه هایی هم دادم
اما
خوشحال و مغرورم که نگذاشتم کسی (مخصوصا جنس ذکوری!) بخواد برام سقف و کف بذاره.

اوکی سالواتوره؟

مزاحم جمعه 24 آذر 1391 ساعت 03:26 ق.ظ

چی بگم والا
من که قبولتون دارم

شما لطف داری

مهدی یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 11:33 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

چیییییییییی؟ نفهمیدم با من بودییییی؟ تا حالا کسی جرات نداشت اینقدر پر رو توی صورتم نگاه کنه این حرفارو بهم بگه
حالا دیگه من اسم ندارم باید بهم بگی عنصر ذکور؟
اصلا خودت می دونی چه عنصری هستی؟
اصلا تو جز عناصری؟ حالا خوبه نگفتی عناصر عضو این جامعه بی در و پیکر
باید جلوی زبان تورو گرفت که از اوجب واجباته

حالا خوبه گفتم مخاطب خاص نداره و اینقدر اتمسفر گرفتی

بلاخره هرچیزی از یه جایی شروع میشه دیگه. حالا من جرات کردم همینقدر پررو تو صورتت نگاه کنم. چی شد؟ به گوشه قبای مبارک مردانه برخورد؟

من میدونم چه عنصری هستم.
من عنصر بیسیک آفرینشم.
سرچشمه خلقت.
اگه من نبودم تو الان کجا بودی؟
اینقدر تنها بودی و وضعیتت رقت انگیز بود که دل خدا برات سوخت و منو آفرید.
عمرا اگه کسی این قدرتو داشته باشه که بتونه جلوی زبون منو بگیره. از اوجب واجبات اینه که یکی بیاد به عناصر ذکور بفهمونه که نصف دنیا منم (من نوعی=جنس زن) و با اونها کاملا برابرم

گیلدا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

جالب بود این پستت زیتون جون

مرسی

asmani دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 08:54 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
البته بلا نسبتی چیزی تهش میزاشتی عناصر ذکور
حالا اشکال نداره اون موقع نمیدونستی عناصر ذکور خوب هم موجود هستن فرررررررررررررررررررررررررررررارررررررررررررررررررررررررررر


مرسی که خوندی
اون موقع نمیدونستم. هنوزم نمیدونم

بدوووووووو تا نگرفتم سیاه و کبودت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد