روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. یه مبلغ قابل توجهی رو به یه حساب جابجا ، واریز کردم. یه حساب دولتی جابجا. خیلی از دست خودم عصبانی هستم. ضمنا از دست آدمهای بی ارزشی عصبانی هستم که وقتی فهمیدن باید مقدمات برگشت این پولو به من فراهم کنن رفتارهای عجیب و غریبی ازشون سر زد که انگار باید ارثیه پدرشونو به من بدن!

خدایا این مملکت اسلامی رو از دست این آدمها نجات بده لطفا.


2. کارنامه مونو گرفتیم. دبیرستان رسما تموم شد. فقط مونده کنکــــــــــــــــور :@


3. یه چیزی رو درباره شرکت یادم رفت بگم. موکل سابقم (معرف من به شرکت) همیشه وقتی میخواد درباره رئیس صحبت کنه میگه: "حاجی" نظرش اینه یا "حاجی" اینطور خواسته یا "حاجی" این برنامه رو داده.

خلاصه من فکر میکردم با یه "حاجی" طرفم =))


دفعه اول که رفتم شرکت ، واقعا منتظر ملاقات با یه "حاجی" بودم!

تنها چیزی که تو سرتاپای رئیسمون وجود نداره حاجی بازیه :)))

خداروشکر که رفتار ایشون تا حالاش فوق العاده بوده. تا ببینیم چی میشه :پی


دیشب  زنگ زده میگه فردا بعدازظهر ساعت 2:30 جلسه داریم برای عقد قرارداد با فلان جا. باید حتما بیای قراردادمونو تایید کنی تا امضاش کنم.

میگم حاج آقا (از بس همه بهش گفتن حاجی و حاج آقا ، منم تاثیر گرفتم :دییییی) رحم کنین آخه. من 2:30 نمیتونم بیام. من که لکسوس ندارم بابا :/

میخنده و میگه خب قراردادو برات ایمیل میکنم. بخون و خبرشو بده.

خوشحالم از اعتمادش و امیدوارم پیشنهاد کار تو این شرکت ، یه سوپرایز طلایی از طرف خدا باشه ، نه یه دام سیاه از طرف شیطونک.

خدایا منو محکممممم بغل کن. من فقط تو رو دارم :***



نظرات 10 + ارسال نظر
ژیگول دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 07:50 ب.ظ

با سلام و نخسته

بعله
هویجوری الکی

مبارک آهنگ جدید:دی
حالا کی گذاشتید من نمدونم
7th only


خاب مبارک کار جدید کی بیاییم شیرینیشو بخوریم؟؟

خاب
هان راسی
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ چقد تایپیدید
میشه یه خلاصخ نویسی کنید من در جریان مطلب نبوده ها بشم عایا


ایششششششششش

و علیکم.

چی الکی؟!

ممنون.
انگلیسیه چیه دیگه مهندس؟

واسه قبلبیا توضیح دادم

نع. نمیشه. تنبلا برن ته صف

واللللللللللللا

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 06:57 ق.ظ

1ها این مبلغ چندی بود حالا
خب برا پیشرفت دادید مگه غیر از اینه
خخخخخخخخخخخخخخ
2معدل؟؟؟؟؟؟:دی:شکلک کنجکاو:
ان شالله اون جا هم سر بلند بیرون بیاید
3برا مونم ایمل کن تا با هم تصمیم بگیرم
خبرشو بدیم
والا برا خودتون میگم که کمکتون کنم:دی

خدایا(بووووووووووووق).......
حیف تو ترک خبیثی هستم:دی

1. خیلی بود لامصب :@
برا پیشرفت؟ چه پیشرفتی؟ o-0

2.
مرسی

3. شما از معقولات سر در نمیاری

خدایا ببخشش. این بچه س هنوز

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 07:02 ق.ظ

بجای بووووووووق:
خدایا مراقب خودت باش بغلش کن ولی محکم نه اخه زنه یموقع دیدی از دستن بره
کار بده دستد
:دی

"از دستن بره" یعنی چه؟؟؟!!!

بانو سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام سلام

اقامون میگن که" فقط گروه سووووووووون"

واییی خدیا شکرت من کنکورمو دادم .اصن یادم ک میادا :سر ب دیواااااار میزنم از غم تو....میشینم زاااااااااااار میزنم از غم تو ...
ها...!!! نع فک کنم اون ی چیزی دیگه بود
اینا هممممممممش عوارض امتحانات پایان ترمه.خوب میشم

زیتون جون دست مارو هم بگیر.
فقییییییییییییییریم
کمک کنننننننن
نمیییییییییییریییییییییم
ماااااااااااااااشینم گروووووووووووووونه
206 گروووووووووووونتر

(وای من فرار کنم تا مث بعضیا پس گردنی نخوردم :دی)

عاغا ی چیزی بگمو برم:من اینجوری نبودمااااااا کمال همنشین در من اثر کرد. وگرنه من همان گُلی هستم ک بودم

علیک سلام

آقاتونو بیخیال. خودت چی میگی؟

منم دقیقا الان همین حالو دارم. اما خودش قربونش برم همچیییییین رلههههههههههه

امیدوارم خوب بشی

وا؟ خاک عالم. چرا حیثیت میبری؟

کی پس گردنی خورده؟؟؟

مشک آنست که ببوید

بانو چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

خودم چی میگم؟من اصن بلدم حرف بزنم؟انقد من خجالتی امممممممممممم
:دی

حیثیت نبردم ک !!! این جمله معروف اقامونس ک یاد گرفته ب تازگی.

پس گردنی ام از خودش بپرسید

هعیییییییی مشکم مشکای قدیم زیتون خانم

ooo-000

=))

اصن آدمم آدمای قدیم بانو. همه چی داغوووووووووووونه...

ژیگول چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

آقاشونو بی خیال؟؟؟o.O

مریییضضضضضضضضضضم
فقیییییییییییییییرم
ذلیــــلِم کمک کن نمیـــــــــــرِم
تو خـــــــوبی
تو پـــــــــــــاکی
بزرگی
کمـــــک کن فقیـــــِرم
گروووووووووونه

شتلغ:| شطلغ:| شتلق:| شطلق:| من نمیدونم همون ک درسته رو بخونید خو


هی هی روزگار
الان دیدید کی خورده


والا ما ک کنکور دادیم اص انگار نه انگار

اص کنکور از من راحتر و بی استرس تر از آبخوردنه

بعععله
بازم هویجوری الکی

بعععععله. بی خخخخخخخیال. چی فکر کردی؟
آقاشونو کشک اصن =))
نظر خودش مهمه. عقلشو که واگذار نکرده که. کرده؟؟؟ :دییییییی

نع! کی خورده؟

اصن زندگی همشششش هویجوریه

Masʘ‿ʘd شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 06:49 ب.ظ

چه خبر اینجا بعد اسم من به عنوان خبیث در رفته:(
یکی جلو این دو تا را بگیره خداروشکر ماشین دار شد وگرنه من هنوز پس گر دنی میخوردم
ها من پس گردنی میخورم

حالا این جا چه خبر یه توضیحی بدید به من پیر مرد

داری رو همه موثر واقع میشی :دییییی

والللللا مردم ماشین میخرن سور میدن اینا رو میبینی؟؟؟ از ترس سور ، شعر ساختن! =))

حالش ندارم

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 02:17 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

داداشم پشت تلفن اینقدر حاجی حاجی میکنه
یه وقتا فکر میکنم میگه آجی
حسودیم میشه به طرف
آخه حق نداره به کسی غیر من بگه آجی =)))))))



خدا جفت تونو واسه هم حفظ کنه

مینا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 03:46 ب.ظ

وای من چقد نخونده دارم
مگه چند روز نبودم آخه؟؟ :((
مبارکه کارنامه ی زیتونک جون
دیگه چیزی تا کنکور نمونده
یه چند روزی قبل کنکور واسش یه برنامه تفریحی بذار
حالا یه روزه هم شد خوبه نمیخواد حتما سفر باشه
ولی نگاه به ظاهر بیخیالش نکن
منم به ظاهر بیخیال بودم ولی همه استرس درونی دارن که شاید خودشونم متوجه نشن و انکار کنن
سرنوشتشونه به هر حال
یه برنامه تفریحی قبل کنکور، حالا هر چی دوست داره، کمک میکنه ذهنش آروم تر و بی استرس تر و آماده تر بشه
نگران هم نباش که نگرانیت بهش منقل نشه
فق چند روز دیگه همه ی استرساتون توو زمینه ی کنکور تموم میشه و نفس راااحت میکشید
شما تلاش هاتون رو کردید
باقی رو واگذار کن به خدا
و مطمئن باش که نتیجه همونی هست که خدا میخواد
بووووس

راستی من میترسیدم کامنت بلند بذارم دعوام کنن
ولی چیکار کنم خب حرفام زیاد میشه
اصلا آقا مسعود خودش ده تا ده تا کامنت میده من همه رو توو یکی خلاصه میکنم بعد اسم من بد در رفته:((((

:***

واقعا؟ یعنی نخونه اصلا روز قبلش؟o-0
بیخیاله بخدا. یعنی قششششششنگ بیخیاله :@
هی میگه وای کنکور و وای کنکور اما همه کارای غیرضروری شو انجام میده با خیاااااال رااااااحت :@
روزی یک ساعت حمام و کارای حاشیه حمام!
هردوسه روز یکبار لاک ناخناشو با حوصله تجدید میکنه!
گوشی و سرگرمی هم که جای خود!
میخواستم ماه آخر گوشی شو بگیرم دیدم خودم تو مخمصه میفتم دیگه دسترسی ندارم بهش!
من تلاشمو کردم اما از سطح تلاش اون راضی نیستم. خدا هم عادله. هرچقدر حرکت کنی برکت میده. خیییییییییییلی نگرانم مینا. خیییییییییییییییلی زیااااااااااااااااد


ببین این خبیث چیکار میکنه؟
اگه دفعه بعد اومد دفتر میکشمش
دیگه رسید به مرحله کشتن
تو اصن کاری به کارش نداشته باش. کار خودتو بکن. من عاشق کامنتهای بلندت هستم :***

مینا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 05:11 ب.ظ

روز قبل منظورم نبود
چند روز قبل
روز قبلش که به نظرم نخونه
والا اینقدر هر سال متودا عوض میشه آدم نمیدونه راه درست چیه
ولی به نظر من روز قبل کنکور دیگه باید همه چی جمع شده باشه و فقط استراحت و آماده سازی وسایل کنکور و تغذیه ی سبک و مقوی و خواب کافی
همین روزها تا کنکور حالا هر وقت فرصت داشتی یه برنامه تفریحی براش بذار و اون روز اصلا به کنکور فکر نکنید
خیلی کمک میکنه استرس آدم تخلیه بشه
چرا نگرانی؟ مگه تهش میخواد چی بشه؟ مگه حتما همه باید بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول بشن؟ اصلا مگه همه باید از طریق درس موفق بشن؟ هر کسی توو یه زمینه ای استعداد و علاقه داره. مطمئن باش زیتونکت همه ی تلاشی که براش مقدور بوده انجام داده. چه اشکالی داره اتفاقا به نظر من خیلی هم عالیه و باید خوشحال باشی که توو این شرایط به جای زانوی غم بغل گرفتن و استرسهای الکی و هزار جور مریضی که بچه ها به خاطر ترس از غول کنکور میگیرن به خودش هم توجه و رسیدگی میکنه. اصلا شاید از این طریق استرسش تخلیه میشه. همه چیز رو بسپار به خدا و ببین چه بازیای قشنگی داره. گاهی خیلی اتفاقاتی که به نظر ما خوب نیستن اینقدر اتفاقای خوب و حکمت قوی و حساب شده پشتشونه که آدم خبر نداره. مطمئن باش هم خودت و هم زیتونک همه ی تلاش ممکن رو انجام دادید. هر کدوم به اندازه ی توانایی و باورهاش. دیگه استرس نداشته باش و انرژی منفی نفرست سمت این قضیه. :-******



بابا والللللا من نه دانشگاه خوب میخوام و نه رشته خوب. یعنی با این وضعیت غیر نرمی که الان میدونی داریم راضی ام به اینکه پیام نور خودمونو بیاره! تازه اصن این بچه به رشته های بالا فکر نمیکنه. ابدا تو انتخاباش مهندسی نیس حتی یه دونه! روانشناسی صنعتی اصفهانو میخواد. منم همش بهش میگم بشین تا بیاری با این خوندنت

فقط دعامون کن :**************

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد