روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. صبح پنج شنبه به اداره امور خونه فسقلانی گذشت و بازدید از چندتا کارگاه و گالری مبلمان :)

عصر پنج شنبه ، جلسه ماهانه مرکز نور که بسیار آموزنده و جالب بود :)

بعد از جلسه ، یه کتاب جدید از مسئول مرکز ، امانت گرفتم به اسم "مغزتان را ، رام کنید" اثر "جن تینچر" با ترجمه "ماندانا قهرمانلو".

دیروز صد صفحه شو خوندم. جالب بود و کلی تمرین داشت :)


2. دیروز از صبح تا شب به آشپزی و مطالعه مشغول بودم و بسیااااار هم عااااالی :)


3. امروز صبح بلاخره مدل مبل و پارچه شو قطعی کردم و گفتن که تا دوهفته دیگه تحویلش میدن :)


4. تو خونه فسقلانی ، یه طاقچه روی یکی از دیوارهای سالن هست که یه شش ضلعی نامنظمه. ایده خودم براش اینه که سه چهارتا قفسه شیشه ای بزنم و روش کتاب و شمع و عکس بذارم. کسی از دوستان خوش سلیقه ، پیشنهاد بهتری داره آیا؟؟؟ :)


5. وقتی دخترم لابلای مسائل دیفرانسیل و گسسته و هندسه و شیمی ،  غوطه میخوره من گیج میشم و حالم بد میشه :"(

وقتی انتخاب های تاپش ، رشته های غیرمهندسیه چه دلیلی داره اینهمه ریاضی بخونه آخه؟؟؟ :"(((


6. قراره امشب ، مامانو ببریم شب نشین و سوپرایزش کنیم :)))




نظرات 6 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 06:07 ب.ظ

6راضے به زحمت نیسم من فقط میام خونتون حالا که تدارک دیدید و میخوایید بایک تیر دو نشان بزنید باشه خدمت میرسم ساعت چند اونجا باشم:دے

تو مامانی؟ o-0

Masʘ‿ʘd شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 07:22 ب.ظ

6نه
گفتم که یه تیر دو نشان هم شب مادر هم مهونے خونه فسقلے:دے

اون میزبانه که مناسبت و محل مهمونی رو مشخص میکنه ، نه مهمان :پی

Masʘ‿ʘd شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 08:03 ب.ظ

این مدل جدیده اونور
من میخوام این روش را مد روز کنم:دے
به نام زخبتونث:دے
خخخخخخ

چچچچچچچچ

ترجمه ش چی میشه؟ =))

رضا کوشمولو شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام...خداقوت...
دستتون درد نکنه...زحمت کشیدید...

ببینم دیگه چه بهونه ای داری؟

آی دا یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 01:23 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

روزت مبارک عزیزم :) :*

قربون دوست گلم :*
روز خودتم صدبار بیشتر مبارک تر :))

دنیا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

خونه پادشاهیه ع د
مرکز نور چی بود که خوب بود؟

باشه. تو بگو پادشاهی :|
حالشو ندارم توضیح بدم
یه گروه روانشناس بودن دیگه + من + دکتر روانپزشک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد