روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. دخترم از چهارشنبه هفته قبل ، سرما خورده. فقط یه سرماخوردگی مختصر بود. اما حالا تبدیل شده به عفونت گوش و گلو. میدونین چرا؟ چون تو مدرسه مزخرفش با اون تیم مسخره مدیریتی مجبورشون کردن که تو این هوای سرد ، دسته جمعی برن دعای بارون بخونن! :@@@

به قول کاکتوس جونم : خدایا حالا دیگه خودت ظهور کن...

نمیدونم چرا رئیس آموزش پرورش ما عوض نمیشه؟؟؟ همه عوض بدل شدن اما ایشون انگار اون سند میزو به نام زده شیش دونگ :@@@


2. صبح رفتم آرایشگاه. هنوز یک هفته نیست دارم خوراکمو کنترل میکنماااا... دوستم (آرایشگرم) برگشته میگه : صورتت نصف شده! :"(

خب من نمیخوام صورتم نصف بشه که :@@@


3. تازه فهمیدم که اون موکل من ، زندایی همکارم نیستش ، زندایی مامان همکارمه :|

آقا این دایی خان ، آآآآی بازیگره ، آآآآآآآآآی بازیگره ، آآآآآآآآآآآآآآآی که نگو :@


4. فردا هم که تعطیله. اه اه اه...


5. واسه چی اینقدر سرده ولی برف نمیاد؟؟؟ o-0



نظرات 11 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

س ع د
زود ببرش دکتر ایشالا خوب بشه
اگر رژیم علمی باشه اصلا نباید بترسی
در مورد گزینه 3 هیچی نفهمیدم
م خ ب

سلام دنیاجون.
تلفنی بردمش :دی
ما دکترمون تلفنیه مگر در مواقع حاد!
داره سفیکسیم میخوره. باید روزی یه دونه بخوره.

موکل من که فکر میکردم زندایی همکارمه ، زندایی مامان همکارمه. همین!

تو بیشتر :***

کلا اولیای مدرسه از فضا اومدن!!!
برا همینم منم فضاییم
چون پدر مادرم از بازنشسنگان فضان :)))))

یکی دیگه هم هست میگه
خدایا بیا منو بخور =))))))))
در این حد :دی

یه شب یه دوتا پرت و پورت برفی اومد!
چه فایده اینجا خبری نمیشه

با این حساب منم از طرف مادری ، فضایی ام =))

:دییییییییی
کی؟ فندق؟

اره پنج شنبه شب بود. دیدم و گفتم حتما تاصبح یه عالمه میاد. اصن ده دقیقه نشد پرت و پورتش :@

خوبی دوس جونی؟:***

hypetia یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 10:09 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

١) ای وای ! ای وای !!! واقعا باورم نمیشه ...
٢) شاید هم البته یک زری زده باشه ، من در این وادی تخصص ندارم ولی شاید رژیم همینجوری زیاد مناسب نباشه

1. هی هی هی... باورت بشه پشی... قرن بیستمه!

2. اصن نمیدونست تو رژیمم. دوستمه خب. حرف بد نزن بهش. رژیمم تحت نظر متخصصه عزیزم. همینجوری نیس که :)

salvatore di vita دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام علیکم
خوب هسین؟
میگم بالاخره این سینمای ما فیلم اولش اومد
خوشحال میشم بیاید واسه تماشا
مجانیم هست
اگه هم از دوستان کسی بیاد خوشحال میشم
در ضمن بابت تاخیرم معذرت میخوام
فیلممون پشت دروازه های ارشاد گیر کرده بود
بهش مجوز عبور نمیدادند

سلام مهندس. خوبی؟ اومدی بلاخره؟
مجانی؟ نه بابا! :دیییییییی

دوستان همتون دعوت شدین. حملههههههههههههه.... =))

چقد دادی مجوز گرفتی؟

شجاعی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

همیشه اولین جایی که توی رژیم نمود پیدا میکنه صورت و دستهاست و متاسفانه آخرین جا دور شکم و پهلوها.البته این به علت حجم زیاد چربیها توی این قسمتهاست. من سابقه چندین رژیم موفق رو دارم که البته بعد از چند ماه پس از پایان رژیم دوباره ناموفق میشن
در ضمن این نوع سرماخوردگی که شیوع پیدا کرده به شدت مسریه پس به قول دنیا م خ ب .

اره متاسفانه :@
اما خوشبختانه من پهلو ندارم :)
منم همینطور اما نذاشتم مرز ناموفقیتی فراتر از 5 کیلو بره :دی

مواظبم. مرسی. شما هم م خ ب :)

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نه بابا
به صورت محاوره عرض کردم که ینی اون مدلش هم هست که میگه
خدایا بیا منو بخور :دی

راسی با قوجولی بودم یهو فندوق رو دیدم کلی ذوق کردیم و یه کوچولو وسط بازار حرفیدیم :دی

خوبم ولی خوب نیستم :)))
روحی خوبم
جسمی نه

آره. مامان منم بازنشسته س :)

آهاااا... :دییییی

رااااااااستی منم دیدمتون. اصن یادم رفت بگم. قوجولی داشت بستنی میخورد تو پیاده رو. من تو ماشین لاین کنار پیاده رو بودم :)

واسه همون قسمت اولش خداروشکر :***

من از جفتش بدم اما بازم خوبم :|

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 07:49 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

بستنی؟ نه ها
ما بستنی نداشتیم :دی
آهاااااااااااااان ذرت بود :)))
چقدر فکر کردم :دی
ایول
همون شب دو بار فندوقو دیدم :)))

ای بابا :|

آها... ذرت بوده پس :دی
آخه هی دیدم قاشق میذاره دهنش ، گفتم نکنه تو این سرما تیریپ قرتی بازی ورداشتین بستنی خریدین :دیییییییی

آره مادر :|

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نه ما داشتیم میچایدیم بستنی کوجا بود :دییییی

مخصوصا تو بدجور منجمد بودی :دی

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/



من اینقدر پوشیده بودم که نگو

salvatore di vita سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

اقا یه رژیم به من بدید یکم وزن اضافه کنم
نمیدونم چرا هر چی زیادتر میخورم لاغرتر میشم

اگه جدی گفتی راهنماییت کنم :دی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 03:03 ق.ظ

1ب دوران ما نماز وحدت بود
یادش بخیر بعدش.....
2:|
3چوم ،رانیمبرم
چوم ، چی بگم.
:دی
4تعطیل بود
5بیاد چیکار تازه یخ بندون میشه چادگان و فیرون شهر برف بیاد
ولی اینجا فقط بارون بیاد

1. نماز وحدت؟ یادم نمیاد.
دقیقا یاد کجاش بخیر؟؟؟!!!
2. :|
3. :دی
4. اوهوم.
5. بهش میگم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد