روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

همکارم زنگ زد.

از صداش فهمیدم حالش گرفته.

دلش میخواست درد دل کنه اما نمیکرد!

گفت: منشیم اینجاس.

گفتم: بلند شو بیا پیشم.

اومد.

حرف زدیم.

گریه کرد.

قهوه خوردیم.

وقتی داشت میرفت حالش بهتر بود.

گفت: وسط اون جنگ اعصاب ، خیالم راحت بود که تو هستی!


پ.ن

1. خدایا شکرت اگه خیال کسی بابت بودن من ، راحته.

2. خدایا میشه لطفا خیال منم راحت کنی با بودن یکی؟ 


نظرات 5 + ارسال نظر
ابوعدنان سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 07:47 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

خوش بحالت میگن هرکس گره ای از کار کسی بازکنه خدا گره ای از کارش باز خواهد کرد

هیچ گره ای باز نکردم. فقط گوش دادم و بغلش کردم تا یه دل سیر اشک بریزه.
خدا معامله نمیکنه. ارحم الراحمینه. گره باز کنی یا نکنی به وقتش همه کاراتو ردیف میکنه. البته منکر نیستم که از هر دست بدی از همون دست میگیری.

سلام. ممنون که خوندی.

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/


کاش مثل همکارت به من زنگ می زدی
درسته کاکتوسم
کوچیک ترم
ولی
خیلیا میگن گوش خوبی هستی با اینکه شاید من بیشتر درد و دل کنم اونم بخاطر اینه که وقتی میپرسن ازم چطه
هرکاری میخام بکنم که در برم از زیر جواب
می بی نم
نم شه
اما بازم خیلی وقتا در رفتم فقط برا اینکه فکر کردم دارم زیاده روی میکنم
خودم فقط باید بارشو تحمل کنم ...

کاکتوس گوش به زنگه همیشه

تو عزیزمی

مرسی که میای و مرسی که دوست منی.

میدونی...انگار عادت کردم به گوش دادن! اما تنهایی سخته در عین حال که لذت بخشه :(

منم همیشه گوش به زنگم. هیچوقت بارتو یه نفره نبر. شونه هات جوونن خیلی

★ـωـِـッــ ـآرِـﮧْ ے پَــــرپَـــ چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

وسط اون جنگ اعصاب ، خیالم راحت بود که تو هستی!

Masʘ‿ʘd جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

اگه یه موقع دید که ازین همکارا زیاد شد وقت نداشتید
من هستما رو من حساب کنید :.....:

همکارا منو قبول دارن نه تو رو
حالا شیون نکن. بهشون میگم. اگه خواستن روت حساب کنن

Masʘ‿ʘd شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

من شیون کنم
شما باید شیون کنید که منو از دست داری میدید چون
من به همه پیشنهاد نمیدم برا کمک کردن

پیشنهادتو باید کتبا به همکاران گرام ابلاغ کنی ، نه به من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد